دسته
دوستان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 712109
تعداد نوشته ها : 222
تعداد نظرات : 7
Rss
طراح قالب

عباس عبدی با بیان اینکه مهدی کروبی با محمد خاتمی فرق دارد ، سابقه زندانی سیاسی بودن کروبی را یکی از ویژگی‌های مهم وی عنوان کرد و گفت: کسی که سابقه زندان سیاسی دارد به سهولت زیر بار تدارکات چی شدن نمی رود.

عباس عبدی عصر دوشنیه در ستاد تحول خواهان حامیان کروبی در کرمانشاه افزود: برنامه کروبی مشخص و شفاف است و جسارت کافی دارد ضمن آنکه تفاوت سابقه سیاسی و منش انسانها با یکدیگر متفاوت است.

مشاور عالی کروبی ، دیگر ویژگی کروبی را سیاستمدار بودن وی دانست و گفت:

کروبی سیاستمدار فیلسوف و روشنفکر نیست و سیاستمداری است که اگر سیاستش را به پیش نبرد، شب خوابش نمی‌برد.

حامی کروبی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مطالبه محوری بارزترین ویژگی دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می‌باشد و این خصیصه در کروبی بیش از سایر کاندیداها مشهود است.

وی افزود: انتخابات در ایران طرح مطالبات است و برخی از مطالبات را رییس جمهور می‌تواند با اختیار خود برقرار کند.

وی با بیان اینکه بی‌توجهی به مطالبه محوری یک عمل غیر اخلاقی است، گفت:

نفس پاسخگویی از سوی کاندیداها به مطالبات مردم نیز ترازوی مقابل مطالبه محوری است که در انتخابات دهم وجود دارد و ترکیب این دو باعث شفاف‌سازی و پیشبرد جامعه می‌شود.

کروبی سیاستمدار فیلسوف و روشنفکر نیست و سیاستمداری است که اگر سیاستش را به پیش نبرد، شب خوابش نمی‌برد

عبدی ادامه داد: این مسیر در دور دهم انتخابات ریاست جمهوری کشور توسط آقای کروبی انتخاب شد و سایر نامزدها نیز در این زمینه از وی پیروی کردند و گاهی اوقات می‌توان به وضوح دیدکه بقیه کاندیداها از برنامه‌ها و جوابگوییهای کروبی به مطالبات مردم تقلید می‌کنند.

عبدی تصریح کرد: رقبای کروبی هنگامیکه می‌بینند این ستاد به مطالبات پاسخ می‌دهد آنها هم سعی می‌کنند این روند را ادامه دهند که این امر سبب شکل گیری این دوره از انتخابات به معنای دقیق کلمه در کشور می‌شود و همگی کوشش می‌کنند تا اعتبار و قدرت خویش را به رای مردم مشروط کنند.

وی با اشاره به موفق بودن کاندیداهای مطالبه محور در انتخابات دهم گفت:

معتقدم در میان کاندیداها، کروبی بیش از سایر رقبا مطالبات را به شکل عملی و منسجم پاسخ داد که جای توجه دارد.

مشاور سیاسی کروبی با بیان اینکه وضعیت کلی تبلیغات انتخاباتی تمام کاندیداها در کشور کمابیش سرد است ، مدعی شد: سیاست رسمی صدا و سیما که برگرفته از سیاست رسمی حکومت است برگزاری انتخابات دهم با چراغ خاموش آرا به دو علت می‌باشد.

وی ادامه داد: هر چه تبلیغات کاندیداها بیشتر شود اشکالات دولت کنونی آشکارتر می‌شود و از سوی دیگر انتخابات پرشور باعث بالا رفتن حجم آرای کاندیداهای غیر رسمی حکومت می‌شود که هر دوی این عوامل شانس برنده شدن کاندیدای رسمی حکومت در انتخابات دهم را کاهش می‌دهد.

با حضور عبدی، ستاد دانشجویی یاران بامداد و ستاد دانش آموختگان ادوار تحکیم وحدت بنام شهروند آزاد در حمایت از کاندیداتوری ریاست جمهوری کروبی در کرمانشاه گشایش یافت.

برای دیدن اخبار، اطلاعات، تحلیل های انتخاباتی دیگر کاندیداها اینجا کلیک کنید.

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور

منبع:سایت تبیان


دسته ها : انتخابات
پنج شنبه هفتم 3 1388 20:15
X