دسته
دوستان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 711642
تعداد نوشته ها : 222
تعداد نظرات : 7
Rss
طراح قالب
احمدی نژاد

 

پروین احمدی نژاد گفت: رییس جمهوری پادشاه نیست تا با نشستن در خانه اش کار کند بلکه باید فردی از بین مردم وجنس مردم و برای خدمت به مردم باشد.

وی روز دوشنبه در یک همایش انتخاباتی که در آستارا برای حمایت از نامزدی محمود احمدی نژاد ترتیب یافته بود، اظهار داشت: برخی به احمدی نژاد می گفتند که برای رییس جمهوری تنها 2 ساعت فکر کردن کافی است و می تواند 22 ساعت بقیه را به فکر کباب و استخر و تفریح کردن باشد اما ایشان در سفرهای استانی گاهی در سه روز کاری تنها 3 تا 4 ساعت استراحت می کند و تنها به فکر خدمت به مردم است.

وی افزود: احمدی نژاد نه اهل کباب خوردن است، نه به آن افتخار می کند و برای پرکردن جیب خود نیز کار نمی کند زیرا یکی از نشانه های خادمان ملت ساده زیستی و پرتلاشی است.

خانم احمدی نژاد با اشاره به اینکه فردی، آقای احمدی نژاد را از نظر چهره در خور رییس جمهوری ندانسته بود، گفت: در آمریکا رییس جمهور با عطر و ادکلن و ساعت ها گریم کردن در مقابل مردم ظاهر می شود اما رییس جمهوری ایران فارغ از این ظاهرسازی ها تنها به خدمتگزاری افتخار می کند و در زبان و عمل نیز آن را نشان می دهد.

وی با اشاره به ادعای برخی درباره آوردن نفت به پای سفره های مردم ، گفت : نفت مگر آب است که در پای سفره ها باشد. نفت در پای سفره ها یعنی افزایش بودجه عمرانی و ساخت کارخانه، ورزشگاه و خانه های بهداشتی که مردم هم اکنون از آن بهره مند می شوند.

وی افزود: اینها نشانه های مسولان صدیق در جمهوری اسلامی است که عدالت حرف اول آنها است.

خانم احمدی نژاد در ادامه گفت: در جمهوری اسلامی، رییس جمهوری باید به نوکری مردم افتخار کند و عدالت محور باشد.وی افزود: یک مصداق عدالت محوری آن بود که بجای خصوصی سازی به نفع اقوام و اشخاص خاص نسبت به سهیم کردن مردم در این سیاست از راه انتشار سهام عدالت اقدام شد.

 

برای دیدن اخبار، اطلاعات، تحلیل های انتخاباتی دیگر کاندیداها اینجا کلیک کنید.

 

منبع: رجانیوز

تنظیم برای تبیان: گروه جامعه و سیاست


دسته ها : انتخابات
دوشنبه هجدهم 3 1388 12:39
X