دسته
دوستان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 712072
تعداد نوشته ها : 222
تعداد نظرات : 7
Rss
طراح قالب

خبرگزاری فارس: فرماندار دامغان گفت: ستادهای انتخابات در این شهرستان باید منشور اخلاقی انتخابات را رعایت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، محمدرضا البرزی ظهر امروز در جلسه مشترک اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در سالن جلسات فرمانداری دامغان برگزار شد، اظهار داشت: همه ما باید کمک کنیم تا مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری داشته باشیم.
وی اضافه کرد: باید فضایی ایجاد شود که بیشترین حضور را در پای صندوق‌های اخذ رأی داشته باشیم و همه بدانند که هر کس که انتخاب می‌شود، مورد احترام ملت و نظام است.
رئیس هیئت اجرایی دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دامغان ادامه داد: تمام کاندیداهای تایید صلاحیت شده افراد متدین نظام هستند و آن چیزی که از صندوق رأی بیرون می‌آید، اراده ملت است و باید به آن احترام بگذاریم.
البرزی بر رقابت همراه با رفاقت تأکید کرد و افزود: ستادهای انتخابات باید تقوا، اخلاق و رفتار خوب را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
وی حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی را سبب تقویت پایه‌های مردمی نظام اسلامی دانست و افزود: در مسیری قرار داریم که باید تلاش دوچندانی برای حضور بیشتر مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی داشته باشیم.
وی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی مناسب برای اجرای انتخاباتی سالم، پایدار و پرشور براساس قانون از مراحل ابتدایی تا انتهایی انتخابات باید تلاش بیشتری صورت گیرد.
فرماندار دامغان بر استفاده از فرصت‌های موجود برای تبیین اهمیت حضور مردم در انتخابات تأکید کرد.
در این جلسه روسای ستادهای انتخابات و اعضای هیئت اجرایی نظارت و بازرسی گزارشی از روند فعالیت‌ها و برنامه‌های خود ارائه کردند.


دسته ها : انتخابات
شنبه نهم 3 1388 21:41
X