دسته
دوستان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 712159
تعداد نوشته ها : 222
تعداد نظرات : 7
Rss
طراح قالب
دکتر رضایی
 نشاط را به جوانان ایرانی با حل مساله اشتغال و حقوق شهروندی بازمی‌گردانم.

به گزارش ایفنا نیوز، وی در پاسخ به دانشجویان دانشگاه علامه در مورد اشتغال و حقوق شهروندی جوانان اظهار داشت: 6 ماه آخر تحصیل دانشجویان یک مهارت مرتبط با درسشان به آنها می‌دهیم و بعد از پایان تحصیل هر کارخانه و بنگاهی که آنها را استخدام کند تا 3 سال 58 درصد حقوق فارغ‌التحصیل را ما به آنها به عنوان جایزه بنگاه می‌دهیم و در مورد حقوق شهروندی در ابتدای دولتم 500 ماده در این مورد را تهیه می‌کند و به مجلس برای تصویب می‌دهم و کارگزاران دولت را با این قانون‌ها برای شناختن حقوق شهروندی در وزارت دولت آموزش می‌دهیم و سپس بر کار کارگزاران دولت در رعایت این حقوق نظارت مستقیم خواهم داشت.

وی ادامه داد: دولت من پول را به شکم مردم نمی‌ریزد بلکه بازوهای دانشجویان را بارور می‌کند و دولت من با پول دادن به مردم به گداپروری نمی‌پردازد.

این دکترای اقتصاد خاطرنشان کرد: من سهمیه‌بندی بنزین را به کلی کنار می‌گذارم زیرا این کار، کاری بدون مطالعه و ناپخته است و در عوض تجهیزات غیراستاندارد سوختی را به استاندارد تبدیل می‌کنم تا در مصرف سوخت صرفه‌جویی کنیم، زیرا مصرف سوخت در کشور ما از طرف مردم نیست بلکه از طرف تجهیزات غیراستاندارد است.

دکتر رضایی درخصوص ارتباط با آمریکا و غرب گفت: غرب طی 30 سال گذشته تمام توانایی خود را برای ساقط کردن جمهوری اسلامی به کار برده و در حال حاضر ناامید شده است. درون جامعه آمریکا یک اتفاق مهم با مضمون جنبش اجتماعی روی داده که نتیجه آن حضور آقای اوباماست و این اعتقاد در آمریکا این است که لشکرکشی در بیرون از مرزهای آمریکا باید از بین رود پس آمریکا امروز به ما نیازمند است و ما باید از این نیازمندی در جهت منافع ملی و عزت ایران استفاده کنیم.

وی ادامه داد: آقای اوباما گفتند ما حاضریم تغییر کنیم و مقام رهبری پاسخ دادند اگر آمریکا تغییر کند ما هم تغییر می‌کنیم و این گام بزرگی است که برداشته شده و من بعد از انتخاب بستر سیاسی پیشنهادی را طراحی می‌کنم و به آمریکایی‌ها برای دنبال کردن این گام بزرگ ارائه می‌دهم که از این طریق موضع آمریکا در مقابل ما مشخص خواهد شد.

این دکترای اقتصاد درباره سهم عدالت خاطرنشان کرد ما عدالت را سهام عدالت نمی‌دانیم. سهام عدالت یک اقدام مارکسیستی بود که اولین بار لنین آن را در شوروی پیشنهاد داد، اما به دلیل این‌که دولت فعلی این اقدام را در اقتصاد ایران انجام داده ما تنها می‌توانیم اشکالات سهام عدالت را رفع کنیم و محاسن آن را ادامه دهیم.

منبع: ایفنا نیوز


دسته ها : انتخابات
شنبه نهم 3 1388 13:43
X